Mä olin eilen äitini kanssa Jumbossa shoppailemassa. Ostin pari ihan peruspaitaa. Ei valkoista, ei kirjavaa eikä tummaa. Siispä yksi hiekan ja yksi aavistuksen harmahtava paita lähtivät mukaan.. Myös harmaa trikoohame.. Ja mikä löytö <3 



Eli siis villakangashame! Kappahlilta ostin tämän.. Aivan ihana, just sopivan mummomainen. Mähän olen vähän niinku mummo.. Kerran olin koirien kanssa lenkillä, pysähdyin kuuntelemaan laulurastasta. Myöhemmin kerroin sitten miehelleni, että "Siihen pysähtyi yks toinenki mummo."  Ja tästä syystä olen siis mummo.... Jos voittaisin lotossa päävoiton, ni lopettaisin työnteon ja alkaisin pitämään sellasta käsityökerhoa mummoille. "Heidi ja muut mummot" olis äidin miehen mielestä ihan loistava idea ;) 

Mutta jotta ei nyt liian mummomaisuuksiin mennä, ni lakkasin mä kyntenikin.


Tuollain liukuvasti töpöttelin kynsiin valkoista ja kaiken päälle vedin glitterlakan, joka kimaltaa pääasiassa vaaleanpunaisena (ei oikein näy kuvassa). 

Lopuksi laitan teille kuvan tältä aamulta, kun päätin panostaa pukeutumisessa. Mutta kuitenkin niin, että voin ottaa hyvän asennon sohvan nurkkaan ja neuloa..


Huovutetut töppöset ovat äitini käsialaa, entisen työkaverin lampaiden villasta. Säärystimet puolestaan lämmittävät nilkkoja mukavasti. Huom. itse neulottu tuubihuivi ja itse tehty kaulakoru.. Ja sekainen työhuone ;)

Hauskaa perjantaita itsekullekin!

Kommentit