Koukussa taas

Nimittäin virkkaamiseen.


Tadaa! Kukkaneliöitä. Ensimmäisenä valmistunut vasemmalla ja toiseksi valmistunut oikealla. Nro 2 kohdalla päätin ottaa suuremman koukun ja rauhallisemman ajatuksenjuoksun ohjetta lukiessa. Oli nimittäin hieman tuskaa tuo ensimmäinen pala. Epäselvät ohjeet, typerät langat, huono koukku ja en ehkä ollut tarpeeksi ajatuksella mukana :)

Onneksi Rusetti röhnötti vieressä ja näytti mallia, miten otetaan rennosti!


Kommentit

  1. Ihania kukkaneliöitä ihanine väreineen!!!
    Mitäs aiot niistä tehdä?
    Mulla on edelleen isoäidinneliöistä tehty tilkkupeitto kokoamista vaille valmis...
    Matonkuteista virkattu matto on vaiheessa...
    Nyt oon opetellu virkkausta kirppikseltä ostamillani pinkeillä langoilla. Kivaa hommaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, sun kokeiluista innostuneena mäkin aloin taas selailemaan virkkauskirjojani :D En mä tiedä aionko mä tehdä näistä mitään. Kunhan tuli kokeiltua ja näytettyä itselle, että kyllä mä osaan :D Mulla ei riitä kärsivällisyys minkään pidemmän projektin kanssa, joten torkkupeitot on pois laskuista.. vaikka jaksaisinkin tehdä neliöt, en jaksais enää yhdistää niitä :D

      Poista
  2. Sama "vaiva" täälläkin; koukussa virkkaamiseen.
    Ihanat neliöt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kun vain keksis mitä niistä tekis..

      Poista

Lähetä kommentti