Koukussa ...

Mun on jo sunnuntaista asti pitänyt päivittää blogia. Vaan arvatkaapas mitä on tapahtunut aina ku istun sohvalla! :D Mulla on joka hetki koukku ja langat käsissäni. En vain tunnu millään saavan tarpeekseni noista ihanista käsitöistä.. Oon tehnyt paljon koreja ja pikkusydämiä. Ja ihan virkkaamalla. Tässä pientä kuvasatoa! :D



Tässä kuvassa on monta pikkukoria ja erinäisistä langoista virkattuja sydämiä ja yksi lumihiutale. Nuo korit valmistuvat melkoisen nopeasti, joten niitä tulee tehtyä aika paljon.. :)



Tässä taas on kaksi isompaa koria, jotka tein meille kotiin. Näitä ei siis ole tarkotus antaa kenellekään joululahjaksi :) Omaan käyttöön tulivat ja ovat miehenkin mielestä tosi kivoja! :)





Kahdessa ylläolevassa kuvassa on kassi. Virkkasin sen samaan tyyliin kuin korit. Kassissa on siis pyöreä pohja. Tein kahvoista vaan sen verran isot, että kassia/laukkua saa kannettua kätevästi :) Vaan nyt mulla onkin ongelmana kassin koristelu! :o Antakaahan ihmiset vinkkejä, miten voisin koristella tuota kassia :)



Tässä kuvassa näkyy suurin kori, jonka oon nyt virkannut :) Ja paljon, paljon ihania sydämiä, pääosin Puro-langasta virkattuna. :) Kuvassa etualalla olevat vaalean beiget sydämet on virkattu lihansitomisnarusta :D Mukavan karheita <3

Tänään olis tarkoitus lähteä Hyvinkäälle töihin. Kaksi yövuoroa tiedossa :) Samalla hoitelen muutamia kirpputoriostoksia.. Tai siis netistä olen niitä varannut ja nyt kun menen Hyvinkäälle, ni saan lunastettuakin ne :) Yhdeltä mukavalta naiselta saan kaksi vanhaa räsymattoa :) Suunnittelin purkavani ne, että saan matonkuteita. Matot ovat väriltään vaaleankeltaisia, joten pääsen kokeilemaan myös pesukoneessa tekstiilin värjäystä :D Jotain tummaa väriä ajattelin. Suunnittelin virkkaavani niistä pienehköjä mattoja parvekkeelle ja kylpyhuoneeseen :) Ne ovat käteviä heittää likaannuttuaan pesukoneeseen! :)

Täällä Helsingissä saatiin lunta!



:) Mä luulin jo Thaimaasta tullessani, et pääsen näkemään vihdoin lunta, mutta ei.. Nyt sitten itsenäisyyspäivän kunniaksi oli maa valkoinen :)

Loppuun vielä kuva mun käsityöapulaisesta, joka kyllä antaa hienosti lankojen olla rauhassa :)



Hauskaa keskiviikkoa kaikille! :)

Kommentit